Kariéra

Rozpočtář/Přípravář

Do našich prostor nově postavené modulové kanceláře hledáme sympatickou/ého parťáka na pozici rozpočtář/přípravář staveb. Uvítáme každého, kdo má zkušenosti s AutoCadem nebo podobným softwarem. Vzhledem k tomu, že jsme „dřeváci“, děláme projekty nejvíce v programu SEMA, který je alfou a omegou v tvorbě projektů dřevostaveb.

Co u nás budete hlavně dělat?

  • tvorba jednoduchých projektů dřevostaveb v softwaru SEMA
  • kalkulace rozpočtů dřevostaveb na základě těchto vypracovaných projektů v programu KROS
  • při realizaci dřevostavby vypracování detailní výrobní dokumentace

Co byste měl/a znát a umět?

  • tah na branku a chtít se učit novým věcem
  • SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru
  • praxe s některým projekčním softwarem (ArchiCad, AutoCad, Sema, Dietrich’s atd.)
  • praxe s některým rozpočtovým softwarem (KROS, RTS, Callida, atd.)
  • smysl pro technický detail a čtení v projektové dokumentaci DWG/PDF
  • ŘP skupiny B
  • znalost alespoň jednoho cizího jazyka (AJ/NJ) na základní úrovni
  • časová flexibilita, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
  • týmový duch

Co vám můžeme nabídnout

  • hlavní pracovní poměr s okamžitým nástupem
  • nové a příjemné pracovní prostředí v rodinné firmě
  • firemní notebook a mobilní telefon
  • flexibilní pracovní doba 7:00-15:30, 7:30-16:00
  • práce na dobu určitou

Nástup možný ihned!

Asistentka jednatele společnosti

Od nového roku 2025 hledáme nejlépe na plný úvazek sympatickou a zodpovědnou kolegyni na pozici Asistentka jednatele.

Co u nás budete hlavně dělat?

  • administrativní podpora jednatele (vytváření a úprava smluv, správa kalendáře, datová schránka, občasné pochůzky na poštu a úřady, přípravy vyúčtování, řešení reklamací atd.)
  • jednoduché účetní operace v účetním programu Pohoda (zaúčtování faktur přijatých, pokladna, vzájemné zápočty atd.) a jejich následné doručení k účetní
  • komunikace s některými dodavateli služeb (voda, objednávky materiálu, mzdová a hlavní účetní, marketing a další)
  • komunikace a zajišťování administrativních činností pro zaměstnance (vedení docházky, přehled dovolených, přebírání dodacích listů ze staveb a jejich párování s fakturami apod.)
  • úprava webových stránek z přístupu webového rozhraní (textové a obrázkové úpravy)
  • správa firemních online softwarů (kniha jízd, Raynet CRM obchodnický nástroj, rozhraní pro úpravu webových stránek aj.)

Co byste měla znát a umět?

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • organizační a komunikační schopnosti
  • zodpovědnost, diskrétnost, vstřícné a diplomatické jednání, flexibilita a loajálnost
  • znalost práce v MS Office (excel, word, ppt) a PDF
  • Praxe v oboru je vítána, není však podmínkou

Co vám můžeme nabídnout?

  • Standardní dovolená 20 dní
  • firemní telefon a notebook
  • různorodou práci u které se nebudete nudit
  • zázemí stabilní rodinné firmy s dlouholetou působností na trhu
  • flexibilní pracovní dobu 7:00-15:30, 7:30-16:00
  • práce na dobu určitou

Nástup od 1.1.2025 s možností zaučení na místě. Životopisy zasílejte prosím na info@rcg.cz