- Domů
- Kariéra
Kariéra
Menu
Rozpočtář/Přípravář
Do našich prostor nově postavené modulové kanceláře hledáme sympatickou/ého parťáka na pozici rozpočtář/přípravář staveb. Uvítáme každého, kdo má zkušenosti s AutoCadem nebo podobným softwarem. Vzhledem k tomu, že jsme „dřeváci“, děláme projekty nejvíce v programu SEMA, který je alfou a omegou v tvorbě projektů dřevostaveb.
Co u nás budete hlavně dělat?
- tvorba jednoduchých projektů dřevostaveb v softwaru SEMA
- kalkulace rozpočtů dřevostaveb na základě těchto vypracovaných projektů v programu KROS
- při realizaci dřevostavby vypracování detailní výrobní dokumentace
Co byste měl/a znát a umět?
- tah na branku a chtít se učit novým věcem
- SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru
- praxe s některým projekčním softwarem (ArchiCad, AutoCad, Sema, Dietrich’s atd.)
- praxe s některým rozpočtovým softwarem (KROS, RTS, Callida, atd.)
- smysl pro technický detail a čtení v projektové dokumentaci DWG/PDF
- ŘP skupiny B
- znalost alespoň jednoho cizího jazyka (AJ/NJ) na základní úrovni
- časová flexibilita, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
- týmový duch
Co vám můžeme nabídnout
- hlavní pracovní poměr s okamžitým nástupem
- nové a příjemné pracovní prostředí v rodinné firmě
- firemní notebook a mobilní telefon
- flexibilní pracovní doba 7:00-15:30, 7:30-16:00
- práce na dobu určitou
Nástup možný ihned!
Asistentka jednatele společnosti
Od nového roku 2025 hledáme nejlépe na plný úvazek sympatickou a zodpovědnou kolegyni na pozici Asistentka jednatele.
Co u nás budete hlavně dělat?
- administrativní podpora jednatele (vytváření a úprava smluv, správa kalendáře, datová schránka, občasné pochůzky na poštu a úřady, přípravy vyúčtování, řešení reklamací atd.)
- jednoduché účetní operace v účetním programu Pohoda (zaúčtování faktur přijatých, pokladna, vzájemné zápočty atd.) a jejich následné doručení k účetní
- komunikace s některými dodavateli služeb (voda, objednávky materiálu, mzdová a hlavní účetní, marketing a další)
- komunikace a zajišťování administrativních činností pro zaměstnance (vedení docházky, přehled dovolených, přebírání dodacích listů ze staveb a jejich párování s fakturami apod.)
- úprava webových stránek z přístupu webového rozhraní (textové a obrázkové úpravy)
- správa firemních online softwarů (kniha jízd, Raynet CRM obchodnický nástroj, rozhraní pro úpravu webových stránek aj.)
Co byste měla znát a umět?
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- řidičský průkaz skupiny B
- organizační a komunikační schopnosti
- zodpovědnost, diskrétnost, vstřícné a diplomatické jednání, flexibilita a loajálnost
- znalost práce v MS Office (excel, word, ppt) a PDF
- Praxe v oboru je vítána, není však podmínkou
Co vám můžeme nabídnout?
- Standardní dovolená 20 dní
- firemní telefon a notebook
- různorodou práci u které se nebudete nudit
- zázemí stabilní rodinné firmy s dlouholetou působností na trhu
- flexibilní pracovní dobu 7:00-15:30, 7:30-16:00
- práce na dobu určitou
Nástup od 1.1.2025 s možností zaučení na místě. Životopisy zasílejte prosím na info@rcg.cz